13 april

sista dagen på lovet och imorogn är det skola igen... längsta dagen till råga på allt! idag vaknade iaf jag och mathias vid 12 och då gick vi upp, åt frukost och kollade på bröderna lejonhjärta! sen gjorde vi oss i ordning och vid halv fyra åkte vi till brostugan och fikade, myysigt! sen åkte vi hem och nu har jag precis ätit middag och jag har ätit upp allt mitt påskgodis! ;)

igår var mormor och jocke här och åt påskmiddag! på kvällen åkte vi och hyrde "säg att du älskar mig" och den var faktiskt bra! vidriga människor det finns asså :/

mitt lov har iaf varit skiiitbraa!


Kommentarer
Postat av: elinår

låter myyys, åh brostugan brukar jag åka till, på bilträffar;)

2009-04-15 @ 11:41:32
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0