försöker fördriva tiden ;)

Lovar du att vara ärlig? Jadå!
Du heter: Josefine
Smeknamn: Jossa
Låt som när du är ledsen sörjer till? Väldigt olika!
Beroende av: Jag är rätt så beroende av min mobil.
Vad tror folk om dig? Att jag sitter hemma och pluggar och inte har något liv ;)
Stämmer det? Näe oftast inte!
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte
Hur imponerar man på dig? Haha jag vet faktiskt inte... charmig kanske?
Brukar du skratta för dig själv? Det händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Bra att spelet handlar om att äta iaf^^ hälsa dom andra gangsterna! Pussi <33"
Var bor du? Jag bor i Stockholm
Trivs du där: jaaaa!
Äger du några converse: nono
Sprit, cider, vin eller öl: cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: Tele2 Comviq Kompis
Är du allergisk mot något: Ja, pollen och nötter
Har du haft sex idag: Haha, nej
Hur svarar du i mobilen: "hallå?"
Vem ringde du senast? Mathias <3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vet inte.. pratade väl bara lite
Antal timmar sömn inatt: ungefär 7
Sov du ensam: jaao
Brukar du komma i tid: oftast
När blev du fotad senast: idag typ på eftermiddagen
Hur känner du dig nu: trött och uttråkad
Vanligaste färg på dina kläder: olika
Vad tycker du om fötter: Uusch
Hade du en bra kväll igår: Ja sisådär
Favorit dryck på morgonen: te eller juice 
Rakar du benen: absolut
När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagar mellan 10 och 11
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: dans
Vill du hellre ha mail än brev: yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet faktiskt inte
Har du spytt offentligt: näe tror inte det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vad tror ni? Precis.
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Är du bortskämd: njaa, lite
Vad gör du i morgon: imorgon ska jag fixa lite i mitt rum, sola om det är fint väder och ha påskmiddag med en liten del av släkten!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Oj, ingen aning.
Vad behöver du just nu? sällskap.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte...
Vad längtar du till? Sommarlooov!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yes, det har jag
Vad använder du för shampoo? olika
Vad är det finaste du fått? Jag har fått massa fint!
En speciell dag du minns: det finns många!
Tycker du om någon just nu: Japp
Om fem månader: fyller jag typ år J
Du samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: vet inte... röda tror jag J
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen oftast
Gillar du golf: nej.
Vilken tid gick du upp idag: halv 11
Har du sovit i din egna säng inatt: aa
Har du strumpor på dig nu: jaa
Är det okej att gråta: det tycker jag
När grät du senast: inte så länge sen
Laddar du ner musik och film från Internet: mest musik
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, resa..
Bär du glasögon eller linser: no
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: mellan 10 och 12 typ
Har du piercing: nej
Vill du gifta dig: ja absolut.
Vill du ha barn: Ja tror det
Solar du ofta: jaa, så fort solen skiner typ
Är du bra på att laga mat: ganska
Gillar du att dansa: haha yeees!!
Är du flygrädd: liite
Hur vig är du: jag jobbar på det
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!
Vilken är din favoritglass: magnum vision
Tror du på ett liv efter döden: njae..
Tycker du om sushi: jaa sådär
Vad äter du helst när du ser på film: goodiiiis!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dom!
Har du tandläkarskräck: jaaa!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: typ.. gröna?
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: näe inte längre
Hur ofta tränar/motionerar du: ungefär 3 gånger i veckan
Senaste låt du hörde: angel in the night
Vad gör du på helgerna: livet leker ;)

men nu är det godnatt för mig asså! ska läsa lite robinsson crusoe och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0