Bananapeople



Hejsan! Sitter och lyssnar på min nya favoritlåt, "Honestly" av Bethany Joy Lenz Galeotti (hur många efternamn egentligen?), ni vet hon från One Tree Hill? Haha, jag vet, jag är lite nördig, men hon sjunger faktiskt jättefint! Har precis övat lite piano för vår (min, Rebecca och Agnes) pianolärare kommer hit lite senare för att ha typ privatlektion med mig, hihi. Jag behövde lite extra övning innan uppspelningen i juni. Kanske låter långt, men det är faktiskt bara två gånger kvar innan dess!

Åh, juste. Vi hade nationella i franska idag.. Gissa hur dåligt det gick? Haha, det var nästan skrattretande. Jag satt där och förstod inte ens vad rubiken som jag skulle skriva om betydde. Jag är bra på franska... Well well, det ordnar sig säkert :) Just nu är jag ensam hemma för alla andra i familjen skulle iväg hem till några kompisar och jag orkade inte följa med. Tänkte börja skriva på en slöjdutvärdering.

Imorgon är våran dag jätteskön! Vi börjar kvart i tio för att vi ska till Moderna Muséet och titta på nån utställning, najs! Och så ska vi ha med oss matsäck för att äta efteråt. Det är så gott! Efter att vi kommit tillbaka till skolan är det dock vanliga lektioner, fast vi slutar ganska tidigt :) Det blir nog kul iaf! Nu måste jag go back to work.. Puss!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha franskan var faktiskt lite skrattretande ;) <3

2009-04-29 @ 18:56:57
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Rebecca (Five Sisters)

Mycket snyggt bananfolk där på bilden, Sofia. Right? ^^

2009-04-29 @ 23:10:41
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Sofia (Five Sisters)

Haha, jaa verkligen! Vi är så snygga ;)

2009-04-30 @ 09:07:42
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0