Watching in slow motion

Bild på mig från i påskas.

Tjaa! Har precis duchat och tänkte alldeles snart gå ner och äta lite spaghetti carbonara. Men först kan jag passa på att skriva några rader här! Dagen har varit helt okej, gympan var dock jobbig..! Vi hade intervallträning, 60/30, om det är någon som vet vad jag menar då? Skitjobbigt i alla fall så när jag kom hem var jag död typ ;) Kollade på Top Modell och tog det lugnt ett tag. Vi har en hel sån där stooor Toblerone- ask i ett skåp i köket och det är omöjligt att inte gå och ta en bit ibland.. Haha, det här blir nog inte en nyttig vecka! Förövrigt har det varit varmt hela dagen idag igen, om än lite blåsigt. Så naaajs, och jag vill bara ha sommar. På torsdag är det i alla fall Valborg, och på fredag första maj= ledigt! Jätteskönt faktiskt. Nåå, har ni haft en bra dag då? :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Antonia Melkersson

Jag har haft en lite halvtråkig dag, har inte kunnat vara i skolan pga pollenallergi :/ Vilken kamera har du? Pussar & kramar<3

2009-04-27 @ 18:56:55
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: Antonia Melkerson

William har köpt en Nikon D60 :) <3 Åh, jag vill inte berätta det såhär på internet. Det är en lång historia :) men jag kan berätta nästa gång vi ses! <3

2009-04-27 @ 19:57:54
URL: http://melkan.blogg.se/
Postat av: michelle bogar

Svar: Han är supersöt den lille pojken! :* Nä, vi är bara väldigt bra vänner. hihihi

2009-04-27 @ 20:51:50
URL: http://kapten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0