Here we go again.



Två bilder från Elins landställe.


Det har visst varit lite dött här på bloggen, förlåt för det. Som ni kanske märker är de flesta bortresta just nu, vilket alltså leder till en dåligt uppdaterad blogg. Jag och Julia har varit på vår kära väns Elins landställe (Småland) i några dagar, och imorgon sticker jag till Göteborg med familjen. Ska bli jättekul, speciellt eftersom jag aldrig varit där! Just nu sitter jag på min säng och bläddrar lite i Cosmopolitan, underhåller öronen med Demi Lovatos nya skiva (Den är toppenbra, se till att lyssna!) och funderar på att sätta på ett avsnitt av OC. Håll ut ett tag till, så kommer säkert bättre uppdatering! Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: karolina

Vem är det som skrev detta? :)

Gulliga ni är <3

2009-07-29 @ 11:19:18
URL: http://iwantmymoneyback.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)

2009-07-29 @ 17:17:03
URL: http://vivalasofia.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: Ja det är så grymt bra :) Vet faktiskt inte riktigt vem jag hejjar på, alla dansare är så himla bra och känns väldigt jämna. Ett favoritpar just nu är allafall Janette och Brandon :) Vem hejar du på?

2009-08-02 @ 20:55:59
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0