Lite nytt


(jag vet, det ser ut som att jag bara har en arm, men jag var tvungen att hålla bort håret! ;))

Hellu! Kom precis hem från stan. Jag och familjen var och såg Ice Age 3 på Sergelbion. Haha, den var ju asbra! Såg den i 3D tom., cooolt ;) Innan dess åt vi middag på Hurry Curry precis bredvid och jag var och köpte lite grejer. Bland annat det här linnet ovan! Färgen stämmer dock inte riktigt överens med verkligheten, den är inte riktigt så neon- färgad som den ser ut. Köpte även lite underkläder, en burk hårinpackning, lite tofsar + en ny kajal. Alltid trevligt med lite nytt :)

Weell, Vad har ni gjort idag? :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Frida

riktigt snyggt linne! Vart kommer det ifrån? :)

2009-08-02 @ 20:51:24
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0