So You Think You Can Dance


Detta är dom som gick vidare till topp 20 i år! Brandon kom med som är lite av min favorit (än så länge) tjoho, men jag är väldigt besviken att Natalie åkte ut... dåligt. Men det ska bli kul att följa dessa varje vecka nu på lovet! Mina vänner med skogstv behöver inte oroa sig för jag spelar in varje avsnitt ^^


Om ni inte har något för er en dag kan ni ta och titta på dessa videoklipp. Jag har valt ut några av mina favoritnummer (som jag kunde hitta på youtube) från förra säsongen!

KATEE & WILL - pas de deux   KATEE & TWITCH - contemporary   TWITCH & KHERINGTON - contemporary   CHELSIE & MARK - hip hop   KATEE & JOSHUA - contemporary   KATEE & JOSHUA - hio hop  
COMFORT & TWITCH - hip hop

Kommentarer
Postat av: sanna

åååh, jag älskar sytycd!

2009-07-05 @ 11:27:51
URL: http://secondsanna.blogg.se/
Postat av: frida

svar: jag är i side men det ligger nära de stället ni var på :)

2009-07-06 @ 15:32:06
URL: http://ffridalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0