Lite om vad som händer

Vi får väl be om ursäkt lite grann allihopa tror jag! Det har inte varit så mycket bloggande de senaste dagarna. Vi har haft lite fullt upp. De sista arbetena innan sommarlovet ska in, det har varit superfint väder (och då vill man ju inte gärna sitta inne och tråka vid datorn!) och andra grejer också. Idag hade iaf jag köruppvisning och då kom de andra fyra och tittade på mig, de är så söta :) Det gick ganska bra att sjunga inför publik men jag blir alltid så nervös! Lite jobbigt det där, men det går väl över hoppas jag.

Imorgon är det den sista vanliga skoldagen innan sommarlovet! Fattar ni? Sista vanliga dagen på den skolan vi går i nu! Lite sorgligt är det faktiskt.. Jag kommer sakna alla så mycket! På torsdag har vi en halv vanlig dag, och resten av den är det fotbollsmatch mellan niorna och lärarna, haha! Vi ska heja på våra duktiga spelare ;) På torsdag kväll är det vår avslutningsfest och då kommer vi vara så fina allihopa! Det kommer bli kul :)

Nej hörni nu måste jag sova. Godnatt alla söta!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0