090305

uppdateringen från min sida har inte varit den bästa de senaste dagarna, men jag har faktiskt haft lite annat för mig. igår blev det restaurang med mathias och hans familj för thomas fyllde år! igår fotade jag, agnes och sofia våra iscensatta självporträtt också. tyvärr så kan ni inte få se mitt nu för det finns på agnes dator, men jag ska be henne skicka bilden så ni kan få se då :)

idag slutade vi iaf kvart i tre och så gick jag hem och råkade somna i soffan... och nu har jag precis ätit middag. ikväll blir det tevetittande och lite plugg.

imorgon ska vi ha klädsim i skolan... jag ska typ ha pyjamasbyxor eller mjukisar, usch!


jag vill ha sommar nuu!! <33

Kommentarer
Postat av: elinår

jag vill också ha sommar!!!!

jag diskuterade det där lite med min syster igår, sommaren alltså..

och jag menar tänk när det är varmt.. man går in på ica för att köpa glass eller nåt.. och bara längtar ut igen, för det är varmare utomhus än inne på ica.. och tänk när man kan gå runt i sköna kläder, och BIKINI hela dagarna!

skönt!



din bildenbild är skit fin föresten<3!

2009-03-08 @ 14:11:28
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0