Åker man tillräckligt högt upp når man himlen.

Bild från igår.

Åh, vilken härlig dag! Solen har varit framme hela dagen och det är flera plusgrader! Vi hade ingen franska och slutade i och med det nästan två timmar tidigare, så skönt. Jag har precis gjort en sån där seg chokladkaka som Agnes tipsade om här för några inlägg sen! Smeten skakade jättegott, så vi får hoppas att den färdiga kakan smakar lika bra ;) Senare i dag blir det till att plugga NO, men det kommer inte förstöra mitt glada humör! Hoppas jag i alla fall. Njut nu allihopa av solen, puss!

Kommentarer
Postat av: elinår

mycket vacker bild, jag tror det är gullregn eller nåt sånt va? alltså trädet..

<3

2009-03-19 @ 14:32:22
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0