Dreamers, you see everything in color

Ganska dålig uppdatering idag tycker jag. Vart håller alla mina vänner hus, ingen har skrivit något idag.. Ingenting speciellt har hänt, kanske därför ingen har något inlägg att posta, who knows? Själv har jag inte gjort så mycket utom att pluggat, lyssnat på bra musik, ätit sushi, druckit citronvatten och suttit här vid datorn och försökt att bli lite bättre på photoshop. Det som står övertst på min lista nu är faktiskt att kolla på Musikministeriet [Darin är med!] och sedan lägga mig och läsa lite i Historieboken om Första världskriget. Spännande? Vi får se, hej så länge.



Kommentarer
Postat av: elinår

hum.. det där med lite smådålig uppdatering idag har du ju iochför sig rätt med, men vadfan ni är ju grymt bra uppdaterare annars!!

:D

2009-03-03 @ 22:16:04
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0