Fredag!

Jossa och Agnes häromdagen hemma hos Agnes, söta va? :)

Hejsan allihopa!
Två veckor med uppehåll från bloggen är det länge sen jag hade. Men nu är jag tillbaka igen! Orsakerna till varför jag inte har skrivit har varit Trysil, ingen ork eller fantasi och att jag har glömt.. Trysil var förresten jättehärligt och superkul! Veckan efter lovet har varit ganska lugn. Inga jobbiga läxor, och nytt schema och nya grupper! Schemat kunde ha varit bättre, men i och med de nya grupperna går alla vi fem i samma grupp! Superkul, det var länge sedan vi hade sån tur :) Ikväll är jag hemma med mina småsyskon, mamma och pappa ska bort. Let's Dance, pizza och popcorn är vad min kväll består av ;) Imorgon blir det nog mys med Jossa och Agnes, det blir kul! Hoppas att ni alla får det trevligt, puss!

Kommentarer
Postat av: elinår

ååh.. varje gång någon nämner ordet trysil..

blir jag såå avis!!

jaja kul för eran skull

ha en mysig helg<3

2009-03-08 @ 14:08:05
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0