heelg!

äntligen fredag och min helg kommer bestå av plugg... min kväll har varit tråkig till råga på allt och imorgon msået jag typ plugga på morgonen och på söndag måste jag plugga hela dagen. idag när vi gick hem från skolan börjde det snöa asmycket som sofia sa förut. inte kul! jag åkte iaf hem till mathias och åt middag där, myys <3 sen skulle han hem till en kompis så pappa fick komma och hämta mig och vi stannade på ica så jag kunde få lite godis. sen dess har jag typ suttit här. min tanke sen jag kom hem är " ska jag sjunka så lågt så jag pluggar på en fredagkväll eller ska jag plugga imorgon istället?" än så länge har jag iaf inte sjunkit så lågt så jag tror jag pluggar imorgon istället för jag orkar verkligen inte... höll på att somna framför lets dance. tråkigaste programmet. och nu ska jag sluta gnälla och typ sova snart!


min syster åkte till brommagården idag och jag glömde säga hejdå :'(
puss på henne iaf! <3

Kommentarer
Postat av: elinår

haha du bara klagar hela tiden:D<3

usch jag skäms att jag säger det här.. men apropå pluggandet.. vet du vad so historieboken heter och vilket förlag som gav ut den? behöver till källförteckningen, usch so:n är bajsjobbig ju:(

<3

2009-03-28 @ 19:51:41
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0