måndag

måndag idag och min kväll består av plugg. inte så mycket plugg den här veckan tänkte jag, men nu har det dykt upp massa saker som ska göras... franska presentation imorgon och jag kan inte säga typ 1972? och matteläxa till imorgon och jag förstår inte.. men det löser sig nog. det brukar göra det ;)

nu ska jag sluta gnälla. idag var dans och det var kul fast jag kunde inte dansen, men det går ganska snabbt att lära sig. på fredag ska vi ha klädsim i skolan, kul. simma 500 meter med kläder.

jag gör allt för att slippe plugga så jag har suttit och tagit massa egobilder och städat lite. men nu måste jag verkligen ta mig i kragen!

 

Kommentarer
Postat av: elinår

hehe tag dig i kragen nu josefine:D jag vet vad du menar.. jag skulle plugga spanfjoll.. hehe nämen har man sätt, ett inbjudande varmt bad.. hehe, det är inte såvärst roligt att plugga..

<3

2009-03-03 @ 21:54:42
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: emma

mille neuf cent soixante-douze! :)

2009-03-04 @ 16:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0