Mysig onsdag


Jag imorse, jag hade lite tid över :)

Går runt i pyjamasbyxor, äter lakrits, spelar rebubbled, kollar på vänner och one tree hill, borde egentligen plugga matte... Har det ganska chill helt enkelt! Onsdagen som har passerat har varit ganska lik andra onsdagar. Förutom att vi istället för att ha en vanlig franskalektion åkte iväg till ett crêperie och åt crêpes, mums! Min hade banan, nutella och cocos på, verkligen supergott! Lite senare ikväll kanske jag ska titta på "Lie to me" som visas på fyran klockan nio. Tror det är ganska bra! Måste plugga lite också. Ha en mysig kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: elinår

matte:)

jag har precis pluggat klart!!

<3

2009-03-12 @ 19:39:39
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0