Dancedancedance


Ännu en bild från picknicken vi hade förr ett par veckor sen. Happy picture!

Idag har vi jobbat med vår fina powerpoint om dans och haft nationellaprov. Det förstnämnda var kul och det andra var inte lika kul för det var skiitsvårt tyckte jag! Men nu är det i alla fall gjort :) Vi gick hem ganska tidigt, klockan två ungefär. Jätteskönt! Det var länge sen jag var hemma så tidigt på en vardag :) Imorgon ska vi dansa heeela dagen, det ska bli jättekul! Vi har fått lov att använda en sal på Julia, Rebecca och Agnes danskola, så där kommer vi vara :) Och nu har jag äntligen beställt min fina balklänning! Det blev inte den där som jag har gått och väntat på ett tag nu, utan en annan, från asos! Ojdå, nu kom jag på att jag inte har ätit middag.. Haha, måste gå och göra det. Sen blir det Desperate Housewifes! Ha en rolig afton ;) Pussar.

Kommentarer
Postat av: Nora

Vilken rolig blogg ni har! =) Roligt att ni skriver alla fem =D

Kram

2009-05-05 @ 21:22:25
URL: http://littlen.blogg.se/
Postat av: Petra

vilken härlig blogg ni har, hittade just till den och har kollat igenom massa :)

är ni 93:or eller? ;) och går ni i samma klass?

2009-05-05 @ 22:41:49
Postat av: elinår

åh, man blir fett lycklig av bilden!:)

<3

2009-05-06 @ 08:17:02
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: Sofia (Five Sisters)

Svar till Petra: Vad kul att du gillar vår blogg! Jag (Sofia) och Agnes är 94:or och de andra tre är 93:or :) Vi går allihop i samma klass (i nian). Jag och Agnes har båda hoppat upp en klass alltså :) Ha en bra dag!

2009-05-06 @ 08:24:50
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0