Danstävling i Kumla

Nu är jag hemma äntligen! I fredags var det dansuppvisningar och det var sjukt kul :) Igår var det tävling och jag kom på 14/21 plats av 47 tävlande i singel och i paren kom vi på 5 plats av 12 par så jag är nöjd! Inga prickar dock, men det viktigaste är ju att vi blir bättre och bättre för varje tävling... Idag var vi och kollade på huset på västkusten också. Det var väl sådär, mycket att fixa och renovera och så... Men nu ska jag snart gå och lägga mig. Puss och kram <3

Här kommer lite bilder från tävlingen...




Utanför hallen innan tävlingen började...



Ska precis dansa singel! Jag i turkost linne för er som inte vet...


Finalen i pardiscon! Min och Jossas snygga startpose...

Kommentarer
Postat av: elinår

ni ser ju för fräna ut där i era turkosa tröjor:D>

grattis till fjärdeplarren!

2009-05-05 @ 07:59:29
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0