Min fredag


Tråkigt väder var det idag. Synd att det inte var sol på Rebeccas födelsedag! På förmiddagen åkte familjen in till stan för att fixa nya pass inför resan i sommar. kaos, det var så mycket folk + att bäbisarna blev galna. Men jag överlevde iaf.

Pysslade lite när jag kom hem.

Stretcha har jag även gjort. Måste börja göra det oftare nu när dansen är slut, man vill ju inte komma helt ovig sen efter sommaren.

Nu tänkte jag faktiskt ta och läsa Gossip Girl the Carlyles. Undra om den är bra, Agnes hade sagt att den var rätt bra iaf, eller hur? Hoppas ni får en trevlig fredagkväll. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-23 @ 00:50:36
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Nathalie

såg på himlafint.devote.se att du fyller år idag, så Grattis :)

Ha en bra födelsedag!

2009-05-23 @ 10:04:22
URL: http://marcusnathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0