Rix FM festival



Heej <3

Idag på SO:n var två överlevande från andra världskriget där och pratade om deras barndom, kriget och det... Riktigt sorgligt :( Sen fick vi kolla på film, skriva utvärderingar och bara sitta ute och chilla i solen ! På idrotten hade vi spjut och det gick väl helt okej ;) Ikväll ska jag och Jossa på Rix FM festival, haha x) Typ många skulle dit så det blir säkert kul. Sen blir det hem till sängen och sooova så vi är riktigt pigga till tävlingen imorgon, SM ! Så imorgon ska jag gå upp riktigt tidigt och våffla håret och sånt och sen ska jag och mamma gå hem till Jossa för vi ska åka i samma bil som dem :) Jag och Jossa kommer säkert bråka som värsta jobbiga syskonen, haha, älskar henne <3


Men nu ska jag plugga packa lite! Puss <3

Kommentarer
Postat av: emma

söt:)

2009-05-16 @ 19:10:06
Postat av: Molthas

Jag älskar också henne! :D <3

2009-05-18 @ 15:28:06
Postat av: Molthas

Jag älskar också henne! :D <3

2009-05-18 @ 15:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0