The uninvited

nu har jag pluggat hela dagen. inte kul! nog om det ;) om ungefär en timme sk ajag träffa sofia i korsningen för att sedan gå iväg till tunnelbanan och åka till maxim där agnes, rebecca och julia ska ha dansuppvisning och vi är såklart trogna tittare! så snart ska jag g och blåsa håret och sminka mig lite och så.

igårkväll såg jag och mathias på "the uninvited" på bio och guu va läskig den var!! usch va äcklig och läskig, men absolut sevärd! usch jag var typ helt skakis efteråt ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny [Foto, Stil, vardag]

från skopunkten som det står kanske???

2009-05-09 @ 19:14:20
URL: http://faaanys.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den filmen är jätte läskig :O!

2009-05-11 @ 08:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0