Lördagkväll



Två bilder från när vi hoppade runt lite på pick-nicken i torsdags ;)

Ikväll blir det mys hos Julia. Jag, Agnes och Julia garanterat, Jossa skulle kanske komma men Rebecca kunde inte. Synd! Men det blir nog kul ändå :) Oturligt nog har jag åkt på nånting som har satt sig i halsen, så det gör lite ont där... Jag skulle köpa halstabletter på Apoteket och blev tipsad om "Mucoagin". Köpte det och typ hela tungan blev avdomnad! Skitäskigt, men det hjälpte faktiskt. På teatern var jag den enda i gruppen som var där, haha! Så jag fick en privatlektion, ganska trevligt :) Två kusiner sov här i natt, mysigt! De åkte hem för ett par timmar sen. Nu ska jag fixa lite mat här i min ensamhet (pappa och bror är i London, lillasyster på landet och mamma på fest) och sen sticker jag hem till Julia! Pussar.

Kommentarer
Postat av: elinår

den översta bilden var coll, och den andra var ju bara för skön alltså!

2009-04-26 @ 10:01:08
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0