10 juni 2009

nu är det sommarlov och det är väldigt svårt att fatta. vädret är tråkigt och skolavslutningen igår var sjukt sorglig. jag trodde att det skulle vara sorgligt, men sååå sorgligt trodde jag inte. alla grät floder och ingen ville lämna skolan när det var slut. jag kommer verkligen sakna alla otroligt mycket.
men nu är det sommarloov och vi hoppas såklart på finare väder snart :)
kvällen igår var mysig. mathias kom hit med mat som vi åt och sedan åkte vi in till stan och gick runt lite. sen¨åkte vi till cafe 60 och fikade och så, mysigt!! <3

i lördags var ju jag, agnes, rebecca, julia och sofia på grönan hela dagen! jättemysigt var det. jag är stolt för jag åkte uppskjutet, läskigt men asroligt ;) jag, agnes och sofia gick spökhuset också. asså hjälp vad rädda vi var! sjukt läskigt!! tack tjejer för en underbar fredagkväll och dag på grönan, ni är bäst!! <3

nu kommer nsart min pappa hem och hämtar upp mig. vi ska åka till nån guldsmedsaffär och fixa en ring som jag ska få (!) sen ska vi åka vidare till onoff och köpa sims 3, hoppas dom inte tagit slut igen!! sen ska vi hem, göra oss i ordning och så och sedan åka på thomas student!


dom bästa som finns! <3


uppskjutet, hjäääääälp :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0