Friday I'm In Love, typ.


Hihi, mitt huvud ser jättestort ut ;)

Äntligen helg! Eller, någon riktig helg kommer jag väl inte direkt få.. Hej plugg säger jag bara! Men jag får se det positivt: Om en vecka är det faktiskt påsklov! Dagen har varit ganska normal. Men på väg hem började det snöa, igen! Gud, vad är det med vädret egentligen?! Kan det inte bara bli vår..? Jaja. Jag ska inte börja tjata om det igen, då kommer jag aldrig sluta. Men lite sur är jag, haha.
Imorgon kväll är det en så kallad "Earth Hour"! Ni är väl med allihopa och släcker ljuset en timme? Jag ska lätt joina! Kanske skulle träffa Rebecca då och hitta på något roligt, mys! Måste också säga till Nina, min fina kusin, att jag kan inte kommentera på eran blogg! Synd va? Saknar dig i alla fall <3 Hoppas ni haft en fin dag! Pussar.


Kommentarer
Postat av: Nina

ohhh nooo men jag dööör ju utan dina kommentarer :( men nu såg jag att du kan kommentera igen (Y)

älskar dig min vän <3

2009-03-28 @ 11:42:23
URL: http://ninaochlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0