Lördag

Hej hej ;)

Kom nyss hem från stan! Jag var på bio med Klara och vi såg I taket lyser stjärnorna. Den var braa :) Vi åt så mycket popcorn och godis så vi blev proppmätta och pallade inte käka riktig mat så istället gick vi till café Bellman och fikade efteråt :) Jättemysigt var det där <3 Sen åkte jag hem och kom hem till ett helt mörkt hus... Just nu är det ju earth hour men få inte panik, jag har dragit ut sladden så datorn går på batteri bara ;)

I natt läste jag ut sista boken i Twilight-serien också. Bästa slutet någonsin typ, allt blev precis som jag ville :) Åh, jag vill att det ska komma fler böcker <3 Imorgon ska jag gå upp tidigt för att sedan dra hem till Julia för att käka lunch, fixa powerpoint och öva på vår redovisning i svenskan. Efter det blir det dans och sen kuta hem och plugga SO resten av dagen/kvällen... Nu ska jag vara duktig och plugga lite. Asså den här helgen har jag verkligen sjunkit lågt, pluggar både fredag och lördagkvällen :P Vart är världen på väg? ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: elinår

haha jag förstår vad du menar.. plugga på en lördagskväll jepp det har jag gjort:D men nu är jag klar, pappa ska bara läsa igenom det sen är det swisch iväg genom urkund!

ha en trevlig söndag och hälsa julia<3

<3

2009-03-28 @ 21:59:44
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0