Måndag

Idag var det skola som vanligt. På NO:n fick vi labba, det var rätt kul och på idrotten spelade vi handboll :) Efter skolan åkte jag och Jossa till dansen. Vi har bara typ tre gånger kvar på dansen så det är lite bråttom att öva in allt nu men det är skitkul! Sen kom jag hem och åt middag och nu har jag kollat alla bloggar och övat på svenska-redovisningen tills imorgon. Har pluggat lite engelska också men ska plugga mer nu... Det är typ svårt att plugga på det här :/ Känns skönt att SO:n är klar nu även fast vi har typ tusen andra saker den här veckan. Men snart är det påsklov, bara 4 dagar kvar nu :) Just det, jag ska äntligen få pappas gamla laptop för han har beställt en ny nu som kommer imorgon! Vi ska rensa upp lite och sen blir den bara min <3


Kommentarer
Postat av: elinår

tjagnes!

jag vet att det man tänker på nu är typ läxorna, men kan ni inte snälla skriva om lite mer andra saker, så man lyckas tänka på lite annat här på eran finfina bloggis:)?

<3

2009-03-31 @ 19:42:26
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0