TISDAG 16:36



Jag har inte postat några inlägg här på ett tag, förlåt mig. Hela helgen har varit väldigt trevlig - Bortsett från att jag blev sjuk och fortfarande känner mig rätt nere.. - med en massa dans på schemat! Det var lite svårare steg än vanligt, men det var faktiskt jättekul! Och lyssna på det här: Danmark nästa med dansgruppen, 1-3 maj! Nu har jag bokat in mig på kursen också, bara flygbiljetter och hotell som ska fixas. Vi måste prata om det, tjejer? Jag längtar!
Hur som helst kommer jag iallafall till skolan imorgon hur jag än mår, engelska nationella får man inte missa. Ha det bra så länge, kram.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hörde när era föräldrar snackade om den där Danmark saken med Sandra ;). Nej men vi kanske kan gå på bio i helgen då eller något? :D

2009-03-24 @ 17:49:14
URL: http://secondsanna.blogg.se/
Postat av: elinår

oh denemark, spejsat!

stackars sicko dej:(

men vi ses imorrn<3

krya på dig!!

2009-03-24 @ 19:37:54
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0