torsdag torsdag torsdag.







Tjo på er! Idag var vi på museum med skolan, armémuseet, och det var inte så kul kan jag väl säga. Guiden pratade så fort så ingen i vår grupp hängde med på vad han sa.. Sen åkte jag hela långa vägen hem från Östermalmstorg [okej, jag kommer åka så långt varje dag till min nya skola efter sommarlovet] och åt bullar och fruktsallad med Julia. Sen blev det studydate med mig själv, min dator och alla skolpapper och efter det stack jag till pianot med Sofia och Agnes. Nu ska jag strax lägga mig i sängen med boken 'Stolthet och fördom'.. [Bilderna - random, bara..]

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va du är lik din syrra!!!

2009-03-27 @ 15:02:20
Postat av: Rebcca

Sv; Jo många brukar säga det..:)

2009-03-27 @ 22:04:30
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: elinår

såå söta, haha "hade du ljust hår när du va liten" :D

2009-04-15 @ 16:36:37
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0