090415

Godmorgon alla söta!

Idag har vi halv hemmis, alltså ingen skola förrän efter lunch och då har vi inte ens skola utan då ska vi på teater! Chill dag helt enkelt :) Solen skiner idag så jag är fett glaaad! Igårkväll fick jag värsta rycket och skrev klart hela musikarbetet (innan dess hade jag bara letat fakta och bestämt tre låttexter att analysera, så fatta hur mycket och länge jag skrev :O) ... Det känns så himla bra och jag är skitnöjd för en gångs skull! Anyways, nu ska jag snart ta en dusch och fixa mig och sen ska jag käka lunch innan Sofia och Jossa kommer till mig tjugo i ett. Ha en uuunderbar dag,

Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Problemet med att skriva kommentarer är bara på vissa bloggar. Din var det inga problem att skriva kommentar till :D Dom måste nog ha mixrat ordentligt haha.

2009-04-15 @ 10:43:15
URL: http://sandysplace.se
Postat av: elinår

fan vad avis jag är, alla är typ klara med mjusickon.. jag har sn<rt gjort klart mitt g-arbete! ..

glad dag:)<3

2009-04-15 @ 11:36:25
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0