Tisdag

de första dagarna på lovet har varit jättemysiga och våriga ju! i lördags var det ju dans och sen kom mathias hit och åt och så och sen åkte vi hem till rasmus och kollade på film och så. kollade typ början på fem filmer? påsöndagen var det dans igen och efter det kom mathias hit och åt middag och sen åkte han hem och jag gick till agnes för att mysa, kolla på the ring 1 & 2 och sova över, myyys<3 usch, läskiga filmer!
upp med tuppen på måndag morogn och åka till dansen som började 11 och dansa till halv två. sen åkte jag till vällingby och träffade mamma, ia och thomas där och åt lunch. sen tillbaka till dansen och dansa i 45 minuter till.
på kvällen träffade jag freja, rasmus och david och vi satt och pratade lite och så, men jag gick hem rätt tidigt.
idag var det upp ganska tidigt igen och åka till dansen. efter det åkte jag och agnes in till stan och jag lyckades äntligen köpa dansskor! så nu har jag det till nästa tävling, tjiiihuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0