Svartvita ögon


Hejsan! Idag har varit en ganska tråkig och seg dag, så jag orkar inte berätta om den. Och vi hade ju faktiskt bestämt att vi inte skulle skriva om skolan, för det är inte så kul att läsa om! Så det ska jag inte göra heller. Istället kan jag tala om att det faktiskt bara är 26 hela vanliga skoldagar kvar til skolavslutningen! Hur lite? Pyttepytte typ :D

I helgen skulle vi kanske ses, alla fem! Kul tycker jag, det är sällan allihopa kan :) Från början hade vi tänkt vara hemma hos mig, eftersom ingen annan var hemma här. Men så skulle Julia vara barnvakt åt sina söta syskon, så kunde vi ju lika gärna vara hos henne istället! Blir väl lite titt på Robinsson kan jag tänka mig, bästa programmet ju! Haha ;)

Idag har jag ätit havreflarn med choklad på, så gott! Min bror och hans kompis bakade lite. Mumsi. Det finns ganska många kvar... Hehe. Men nej, jag ska inte äta upp allihop, även fast jag skulle vilja ;) Vad har ni gjort för kul idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är du så söt?

2009-04-22 @ 22:18:53
Postat av: elinår

ooh schmack! 26 dagar!!! me gusta mucho! riktigt vacker bild också<3

2009-04-24 @ 16:48:51
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0