You don't know what you got till you're missing it a lot



Förlåt mig, för att jag har varit så oaktiv här på bloggen nu igen - varför känns det som jag skriver detta i alla mina senaste inlägg? Jag ska verkligen försöka att skriva och lägga ut bilder här oftare nu, det ska jag verkligen! Och dessutom ska jag inte skriva någonting om plugg, för det är så tråkigt att läsa om andras hemska skolarbete, tycker ni inte? Ska försöka att var lite posivit också, det ni! Just nu finns faktiskt en massa roliga saker som jag ser fram emot, i slutet av veckan händer något kul som man kan längta till, hur kul är inte det på en skala? I helgen är det rep med showcase princip hela söndagen, detta följs av Danmark med dansgruppen, och dansuppvisningar två helger på raken! Och min födelsedag kommer sen, icke att förglömma. Det kan knappast bli bättre! Åh, allt kommer bli så otroligt kul, jag längtar så himla mycket! 

Varför lyckas jag alltid få med ipod-sladden på mina bilder? (Hm, denna bild liknar någon annan jag har lagt upp här..) Knappast snyggt.. Och appropå ipod, just nu är Erik Hassle min nya favorit, hans låtar är så bra och han sjunger så fint så. Här kan man lyssna på Hurtful, som Jossa lade ut här på bloggen för ett tag sen. Och juste, jag dog lite när jag såg detta. Hur fint som helst.

Se där, vad mycket jag skrev. Som kompensation för alla dagar jag inte skrivit. Tack och hej. 

Kommentarer
Postat av: elinår

nämen, positiva rebecca utan inlägg om skolan, låter kulkul:D

fin bild med ipodsladd

<3

2009-04-21 @ 21:55:36
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: johanna

fin bild!

2009-04-22 @ 19:14:56
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0