22.30


En helt vanlig dag hemma hos mig.


Mamma och jag gjorde en tur till lite olika affärer, bland annat IKEA idag. Jag är faktiskt lite sugen på att trixa om i mitt rum, men jag hittade ingenting som jag gillade speciellt mycket. Men jag kom ändå hem med några nödvändigheter såsom schampo och några målardukar i olika storlekar. Här ska målas! Imorgon blir det tandläkaren klockan 9, prick. Underbart. Är det bara jag som borstar tänderna extra noga, använder tandtråd och allt sånt några dagar innan tandläkaren? Ha, ha.

Kommentarer
Postat av: Elinor

japp , sån är jag också. Dagen innan tandläkaren blir man extra noggran.

2009-08-11 @ 10:53:50
URL: http://santippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0