Bilder från Florida

Idag kom jag hem efter ca 2 veckors underbar semester i Florida. Här kommer ett gäng med bilder!

Mina söta syskon på arlanda! (Checka in vår nya limegröna resväska, snygg va?)

Gigantisk frukost och heltäckningsmatta, bra kombination enligt mig!

Den lilla stranden ;)

Piren

Jag schteker lite i stammis affären som låg mitt emot hotellet. (Pappa ville jättegärna att jag skulle köpa hatten, men... det blev inte riktigt så)

Jag älskar Wal-Mart! Bästa affären någonsin och allt var väldigt billigt.

Jag ville jättegärna köpa denna svambobtårta på Wal-mart! Så himla cool.

Shoppade på Ron Jon som låg inte alls långt från hotellet. Så dit åkte vi många gånger!

Jag vet inte vad vi skulle gjort utan Cindy. Vår familj och karta går liksom inte riktigt ihop, så tack för att Gps finns. Här kan ni se hur smalt Cocoa Beach är, man ser vattnet på båda sidorna! (Dock var det inte sådär smalt överallt ;)

Vi åt mycket god mat, ibland. Det blev en hel del hamburgare/hot dog/pizza/pommes frites kan jag tala om. Så jag är ganska trött på de nu haha.

Vi hyrde en surfbräda två dagar. Den första dagen gick ju sådär som jag skrev förut. Men andra dagen gick kanon! Det var grymt kul... fast jag fick brädan i midjan och började blöda haha, en farlig sport det där!

Vi var även en hel dag på "Busch Gardens" en stor nöjespark med djur och åkgrejer. Sen ägnade vi dagarna mest till att bada, sola och shoppa. De sorgliga är att jag flagnar på typ halva ryggen... buhu. Jag blir lika förvånad när jag kommer till usa över hur trevliga alla är. Jag har pratat med så många människor och det är så roligt att få prata engelska, speciellt med trevliga människor :) Vi filmade lite också så jag tänkte klippa ihop en liten film någon dag om jag hinner. Imorgon kommer ju min söta vän Jollan hit! Det ska bli sååå kul. Kram!

Kommentarer
Postat av: F

JAG ÄR AVIIIIIS!



svar: Jag var i Orlando, Fort Lauderdale, Fort Myers, Key West och Miami då jag var i Florida ifjol :) Och just det, skorna är ifrån H&M :)

2009-08-11 @ 16:12:21
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

svar: ok, ja det är så underbart! :) och vilka fina bilder du laggt upp :):)

2009-08-11 @ 20:51:41
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: sandra T

avis!!

2009-08-13 @ 19:27:10
URL: http://www.sandramusic.musicblogg.se
Postat av: Sofia (Five Sisters)

åhhhh vad fiiint julia! jag vill också :D saknar dig massor, och du börjar ju skolan på måndag :O vi måste ses snartsnart! <3<3

2009-08-15 @ 11:56:27
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: karolina

älskar florida. var där när jag var lite, vill tillbaka någon gång. :)

2009-08-17 @ 09:59:49
URL: http://iwantmymoneyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0