Ett inlagg fran usa!

Hej hej!
Hur har ni det dar hemma? Hoppas allt ar bra! Jag har det helt underbart har, 40 grader i luften och 30 i vattnet. Vi har mest badat och solat, lite surfing har jag ocksa hunnit med, men det gick mindre bra... slutade med att jag skrapade upp hela mitt kna och fick bradan i huvudet haha! Igar var vi i Orlando och shoppade pa bla. forever 21 sa jag far visa nagra fynd sen nar jag kommer hem! Alla ar sa himla trevliga och pratglada har, alla undrar vart vi kommer ifran och hur det ar i Sverige :) Pa tisdag kommer jag hem, sa nu ska jag fortsatta att njuta av harliga Florida! Jag saknar mina fina vanner dar hemma, ta hand om er! Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Agnes (Five Sisters)

åh vad kul med ett inlägg ! :D jag saknar dig så sjukt mycket, låter som ni har det helt underbart ju :) pussar <3

2009-08-04 @ 22:08:33
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Jollan

Härligt att du har det bra! Men ajajajdå att du slog dig så på surfbrädan!

Vi ses om exakt en vecka! :-D



Kram!

2009-08-05 @ 11:31:17
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0