HEMMA

[har ingen sommarbild för tillfället, men det kommer snaaaart.]

Nuuuu är jag hemma för gott den här sommaren! Har ju varit på Svartlöga först tre veckor med släkt, kompisar och familjen (sjukt kuul!) och sen hemma två dagar (hann inte blogga) och så har ju jag, Jossa och Agnes varit på Svartlöga i tre dagar också! Vi kom hem igår. Vi hade sällskap där ute av min kusin Filip och hans kompis Adrian och vi hade jätteroligt!

Sommaren 2009 har hela tiden varit rolig! Fast den har gått alldeles för snabbt. Samtidigt som det känns som typ ett år sen vi hade skolavslutning så känns det som att det bara var två veckor sen. Helt sjukt typ! Massa bilder kommer senare, från hela sommaren! Nu har jag två väskor att packa upp och lite senare ska jag in till stan. Hörs när jag är ledig! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0