090219

idag var det bio med skolan, riktigt mysigt faktiskt! patrik 1,5 kollade vi på och den var ju sööt. hade faktiskt inte sätt den förut så det var på tiden :) sen blev det lunch på donken bara för att vi hade två timmars lunch och vi struntade i skolmatsdieten ;)
sen blev det iaf tillbaka till skolan och prata lite om filmen. väldigt skön dag.

igår var jag hos min syster och färgade håret. det blev lite rödare än jag trodde, men jag är rätt nöjd ändå. ni får dock inte se någon bild idag...

grow up - simple plan

jag har just nu fastnat på den här låten, riktigt bra faktiskt!

Kommentarer
Postat av: elinår

låten var dålig, lägg upp bild på dej och ditt nya hår i stället:)

<3

2009-02-19 @ 17:19:13
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0