25 februari var en bra dag.


Vädret känns trist. Plusgrader var det iaf, snart kanske man kan ha skinnjackan! Näst sista dagen på fotokursen var riktigt rolig. Jag har lärt mig så mycket mer nu än vad jag kunde för några dagar sedan, hoppas att mina hjärna kommer komma ihåg allt bara. Nu har jag precis ätit en semla jag hittade i kylen, mums. Jag vill hinna med massa saker idag, men högst upp på schemat står stretching och skolarbetet (men jag kommer aldrig orka plugga...) Jag hoppas ni får en bra kväll, kram på er

Kommentarer
Postat av: elinår

ajajaj, det verkar som att jag är den enda som inte käka en semla, dåligt väder här hemma ja:( kom hem från dalarna idag och där var det fint väder .. en dag iallafall:)

<3

2009-02-25 @ 19:12:42
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

häftig bild!

2009-02-25 @ 21:21:43
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0