Tjoho

Jag vill först tacka Agnes som fixat layouten, supersnyggt! Jag tycker de var en toppen idé att vi fem skulle starta en blogg tillsammans. Jag menar, fem personer som bloggar blir ju kanske runt 5 inlägg per dag, hur bra inte det liksom? Just nu sitter jag barnvakt åt mina små syskon, Ronja (6 år) Ludde (3år). Jag skulle försöka försörja bäbisarna med att laga mat vilket är en av mina svagheter (förstår inte hur jag lyckades få mgv i hk haha). Köttbullarna började helt plötsligt ryka som en galning och makaronerna bubblade nästan över. Plus att jag tappade en köttbulle på golvet. Men jag överlevde iaf, så nu är alla mätta och glada. Vi hörs senare. Puss!


(Varning! Jag gillar att vara oseriös på bilder eftersom jag annars ser ut som en... ja, jag vet inte vad. bara så ni vet, höhö.)


Kommentarer
Postat av: filippa

vad fint ni har gjort på bloggen!

2009-02-14 @ 13:58:17
URL: http://annaochfilippas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0