Hello friday



Eftersom Agnes, Julia och Rebecca är på dans och Jossa är på bio så får väl jag stå för bloggandet! Jag ber om ursäkt för min frånvaro och inte så många inlägg de senaste dagarna. Det är så svårt när man inte har något speciellt att skriva om! När allting rullar på som vanligt så finns det liksom inget intressant att berätta. Idag är det i alla fall fredag och nu är det äntligen SPORTLOV! Så skönt :) Dagen har inte precis varit ansträngande. På morgonen hade vi ett besök från RFSU och det var faktiskt kul! Föreläsaren var snäll och duktig och vi fick göra några roliga övningar och diskutera lite. Efter det hade vi en lektion där vi skulle ställa frågor som vi undrade om killarna till dem, samtidigt som en killgrupp ställde frågor till oss. Sen fick vi svara på deras frågor, och tvärtom. Det var jättekul, för några av frågorna var väldigt roliga/knäppa/konstiga... ;) Vi slutade klockan halv två efter en kort utvärdering och sen gick jag hem och tog lite fina kort! Jag tittade på OTH också, som vanligt ;) Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt. Jag ska ringa Rebecca och Julia vid tio, när de kommer hem från dansen, och prata lite om imorgon. Då blir det bio! Roligt roligt :) Ha en mysig fredagkväll. Puss!

Kommentarer
Postat av: elinår

oh mysigt med bio:)

ha det störtbra på lovet, jag åker till dalarna strax, så ni får mina kommentarer på era fina inlägg sen:D

<3

2009-02-21 @ 09:23:20
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0