heej!

nu var det ett tag sen ni hörde nåt från mig. jag har varit både p öland och i skåne! åkte direkt från öland till skåne och kom hem igår. egentligen skulle vi kommit hem imorgon, men vi åkte tidigare för det var inte så fint väder och huset var så ofräscht. men vi har iaf haft det jättebra! umgåtts mycket med pojkvännen och våra familjer, mysigt! vi har bland annat spelat minigolf,badat,  kollat i affärer, spelat spel, ätit massa god mat, gått promenader, jagat spindlar, solat och massa andra saker. synd bara att det inte var så fint väder. men vi fick några fina dagar iaf :)

ikväll blir det prommis med agnes och kanske rebecca, mysigt! jag har inte träffat dom på alldeles för länge :( så nu saknar jag dom massor! <3


Imorgon har jag och min älskling 6 månader! <3


Kommentarer
Postat av: NATASCHA

vacker bild =)

2009-08-03 @ 22:24:08
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0