Good morning

Kunde det inte ha varit så här fint idag istället?

Godmorgon! Idag börjar vi klockan tjugo i tio, jätteskönt! Jag har tagit det lugnt nu på morgonen, gick upp lite tidigare än jag behövde. Behövde inte fixa mig så mycket eftersom jag ska hem sen efter skolan och duscha och sminka mig och allt sånt inför balen senare! Wi, det kommer bli så kul! Synd att vädret sviker oss lite bara. Jag kommer ju frysa benen av mig, haha ;) Jag ska vara barbent nämligen. Vi ska ses om tio minuter för att gå till skolan. Ingen av oss bloggar nog i eftermiddag, så vi hörs imorgon istället! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Julianna

Vilken cool blogg!

2009-06-05 @ 14:48:14
URL: http://juliannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0