Jag har tråkigt...

  1. Hur mycket är klockan nu? 11:04
  2. Vad heter du? Agnes
  3. Vad kallas du? Angus, Pankii, Agge ;)
  4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
  5. Vad har du för ögonfärg? Grön typ
  6. Vad har du för hårfärg? Blond
  7. Hur lång är du? 1.64 tror jag :)
  8. Hur mycket väger du? 46-47 nåt sånt
  9. Är du singel? Haha japp!
  10. Är du kär? Nää
  11. Har du barn? Nej verkligen inte!
  12. Har du något syskon, i så fall vad heter den och hur gammal är den? En lillasyster som heter Lisa, 9 snart 10 <3
  13. Hur du några kusiner, i så fall vad heter dem? Jag har åtta kusiner och jag orkar inte säga vad alla heter ;)
  14. Har du något husdjur? Ja, en katt <3
  15. Vilket djur tycker du mest om? Katt
  16. Vilket djur tycker du minst om? Typ orm eller insekter om det räknas ;)
  17. Är du troende, i så fall vilken religion tror du på? Nej
  18. Vad har du för favoritfärg? Det varierar
  19. Säg tre saker du gillar. Vänner, sol, skratt.
  20. Säg tre saker du ogillar. Myggbett, regn, inget att göra.
  21. Har du någon gång avslöjat en hemlighet? Bara mina egna, tror jag ;)
  22. Tror du på ödet? Ja, på något sätt i alla fall.
  23. Samlar du på något, i så fall vad? Tior :D
  24. Tycker du om att laga mat? Nä, jag kan inte laga mat (mitt enda VG var ju i hemkunskap :P)
  25. Vad är din favoritmat? Just nu är jag galen i thaimat <3
  26. Äter du nyttigt? Neej :O
  27. Är du vegeterian/vegan? Nej
  28. Vilket är ditt favoritväder? Sooool och vaaarmt :)
  29. Är du blyg av dig? Ibland.
  30. Vilken är din favoritdryck? Vet inte!
  31. Har du provat att röka? Nej, och kommer aldrig göra
  32. Har du provat att snusa? Nej, det är inte snyggt när tjejer snusar
  33. Vad ville du bli när du var liten? Journalist, författare, chef, cirkusprinsessa, servitris, delfinskötare och massa annat ;)
  34. Vad vill du bli när du blir stor? Nu vill jag bli journalist och kanske författare
  35. Har du flyttat hemifrån? Nej
  36. Vilka är dina favoritartister? Darin & Kelly Clarkson <3
  37. Är du hetrosexuell? Japp ;)
  38. Vilken skiva var den första du köpte? Typ A-teens eller nåt!
  39. Har du stått på scen någon gång? Jaa, älskar det <3
  40. Vilken är din favoritfilm? Gaah, har så många, kan inte välja :)
  41. Spelar du helst sällskapsspel eller dataspel? Sällskapsspel, mycket mysigare!
  42. Har du någon tatuering? Nope
  43. Har du någon piercing? Nej, men vill ta hål i naveln... <3
  44. Har du varit på semester till något annat land? Jaa det har jag!
  45. Har du opererat dig någon gång, i så fall vad? Nej, peppar peppar KNACKA i trä :P
  46. Har du någon sjukdom? Nej inte vad jag vet om
  47. Vad gillar du att göra på fritiden? Umgås med vänner, dansa, sjunga, lyssna på musik, shoppa, fika, läsa m.m.
  48. Vilket sätt färdas du helst på (båt, bil m.m.)? Vet inte
  49. Vilka är dina bästa vänner? De här till höger + Klara <3
  50. Hur mycket är klockan nu när du är färdig? 11:21

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Pepper, pepper TA i trä - så heter det! ;)

2009-06-15 @ 14:43:42
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha, oj jag menade PEPPAR ^^

2009-06-15 @ 14:44:16
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Julia (Five Sisters)

pepper, haha XD

Du menar, toco madera! (skrev jag rätt nu :D ?)

2009-06-15 @ 18:50:16
URL: http://fivesisters.blogg.se/
Postat av: Agnes (Five Sisters)

neej KNACKA ftw! x)

2009-06-16 @ 12:54:44
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0