MIDSOMMAR.



Idag fick jag leka it-tekniker på jobbet, och kolla täckningen på alla hotellrum. Sen gick jag hem i regnet och lyssnade på Lines, vines and trying times som kom i brevlådan igår. Super! Håller på att packa lite smått, imorgon åker hela familjen till Norrtälje för att fira midsommar - kommer tillbaka på söndag. Tjoho, nu är jag ledig i fem hela dagar! Nu ska jag gå och laga lite omelett till middag och sen ska jag träffa tjejerna hos Julia där det vankas So you think you can dance. Inspelad från igår. Ha det bra, GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Sunniva Gravem

Hello. Look at my blog, i wrote about you girls : )



www.sunnivagraavem.blogg.no : D

2009-06-18 @ 21:04:53
URL: http://sunnivagraavem.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0