Stockholm i mitt hjärta.



Agnes och jag bestämde att vi skulle testa mittbena samtidigt (Till Jossas förfäran..) och så här blev resultatet. Idag spelades Veronicas Maggios album om och om igen i frukostmatsalen, så nu har jag alla hennes låtar i skallen - inte mig emot. Efter jobbet cyklade jag J & A till Brommaplan och köpte mat, sen satte vi oss på hennes veranda i kvällssolen och käkade. Vi satsade på att blanda lite olika kulturer, vilket ledde till sushi + Allsång på skansen. Toppenbra! Tv utomhus, det är inte många som kan fixa, det. Imorgon ska jag jobba och sen gå till frisören, hjälp. Mitt hår är faktiskt ganska långt (och slitet) nu, men jag måste verkligen klippa bort det slitna. Får hoppas på det bästa och att jag inte blir besviken. Nu: Sängen. Klockan är ställd  på 05.30 som vanligt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Agnes (Five Sisters)

sötnos <3

2009-06-23 @ 23:09:06
URL: http://fivesisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0