Robinsson 2009



Hejsan! Hur har eran dag varit hittills? Min har varit jättebra! Jag har varit på teater i en och en halv timme, gått runt en stund i stan, njutit av värmen (typ 10+ i solen!) och så har jag varit och köpt godis på Vivo ;) Jag och Agnes ska ses ikväll efter middagen och titta på Robinsson 2009 ;) Jag kommer ihåg när man var liten och tittade på det programmet, jag tyckte att alla var jättecoola och det verkade så läskigt att vara på den där ön! Vi får väl se om jag fortfarande tycker så ;) Och så undrar jag var alla andra har tagit vägen! Kom tillbaka allihop :) Hoppas ni får en trevlig kväll! Pussar.

Kommentarer
Postat av: elinår

min dag har vart braa:)

det är sjukt varmt ju, men inte idag (söändag) bajs på det!

<3

2009-03-22 @ 13:11:16
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0