Sista mars.

Tre dagar kvar till frihet, håll ut! Själv måste man plugga järnet varje dag enda tills fredag, musikarbetet som jag inte ens har börjat på ska jag försöka ta tag i nu. Och spanskan. Och svenskan. Positivt: Termometern visade faktiskt 12 grader senast jag kollade idag! Ett till steg närmare våren, och imorgon är det första april och allt, wihu. Jag och Agnes har börjat på ett mega-korsstygn på slöjden, som ska föreställa en massa frukter. Ganska kul tycker jag, även om man är lite nybörjare på det där.. Dessutom har jag inte kunnat ladda upp bilder här på flera dagar, mycket märkligt.


Kommentarer
Postat av: elinår

mycket märkligt, mucho raro, det tycker jag med! du måste blir bättre på det!

men snart är det lov, alltså inga läxor:D!!! jippijajja, det är nästan värt besväret med läxorna, nästan!

2009-03-31 @ 19:39:56
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: Frida

ojoj! 12+ är ju mycket, här har vi typ 2 xD =]

2009-03-31 @ 20:06:37
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0