Trött fredagskväll

Sötaste katten.

Äntligen helg! Det känns så skönt, speciellt efter idag. Vi hade NO- prov som första lektion, det var ganska svårt men gick helt okej. Sen kollade vi på nån supertrist film om 30- talet, och efter lunchen hade vi matte. På idrotten skulle jag simma klädsim! Jag var inte med när tjejerna simmade så jag och ett par andra tjejer, som inte heller var med då, fick simma tillsammans med killarna ;) Mina kläder blev helt genomskinliga i vattnet, så det var lite pinsamt, men det gjorde inte så mycket. Min vattenfasta mascara svek mig inte i alla fall! Så det var ju tur ;) Nu ikväll har jag tittat på Darin som var pausunderhållning i Let's Dance (han var bäst som vanligt :D) och bara tagit det lugnt. Planer för helgen har jag inga riktigt än, vi får se hur det blir! Hoppas att ni har haft en bra dag! Pussar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Jag har köpt min svarta höga kjol på Gina Tricot :P Kram :)

2009-03-21 @ 15:13:19
URL: http://aprilobarnet.blogg.se/
Postat av: elinår

simnningen haha! tur för killarna då had dom ju något att titta på;)

söt katt

2009-03-22 @ 13:04:09
URL: http://tredjeavenyn.blogg.se/
Postat av: Nina

fin bild :) <3

2009-03-22 @ 13:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0