Den 25 maj


Jag & sis förra sommaren (Nina syns lite i hörnet också, haha ;), längtar tillbaks!

Helluu! Förlåt att det inte har blivit så mycket bloggande från min sida den här helgen, har nämligen inte haft tillgång till dator! Har varit ute på Svartlöga, mitt landställe i skärgården, och där har vi ingen el. Men massa bilder har jag tagit, så det ska jag visa! Bilder från London kommer också någon dag. Det är så sjukt många bara, vet inte vilka jag ska visa ;) Men först ska jag sova, jag är trött efter en halv dags idrottande. Har bränt mig av solen på bröstet, armarna, axlarna och lite i nacken.. Attans att jag glömde solkräm! För det gör lite ont nu ;) Well well, det går väl över. Sov så gott! Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0