helghelghelg

ojojoj va dålig uppdatering. men det är faktiskt ledigt och fint väder så då kanske man inte vill sitta inne vid datorn. det har inte jag gjort iaf :) igår var det ju skola och jag gjorde sista nationella, så himla skönt! kan dock inte säga att det gick bra men jaja ;) sen gick jag hem och duschade och så. sen kom mathias och hämtade mig, vi åkte hem till honom och gjorde pannkakor och åt det, mums! sen åkte vi till en äng, mötte franke och så gick vi till agnes, rebecca, julia och sofia som hade grillat korv och så. där var vi ett tag. jättemysigt var det med musik och så :) sen gick vi hem och somnade bums.

idag har vi åkt med moppen till något mysigt ställe och druckit påskmust och myst! vi har bakad scones och solat :)

har tyvärr inga bilder, men kanske rebecca vill lägga ut några från gårkvällen? :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0