Hemma från Disco SM!

På lördagen var det singel. Jag kom på plats 12/21 av 65 och åkte ut precis innan semin :( Kom iaf bäst av alla från min dansskola i den klassen och det gjorde Jossa i sin klass också <3 På söndagen var det par. Jag & Jossa kom till final men kom sist av de sex paren som tävlade då så det blev ingen prick där heller. Men vi fick medalj iaf och kom på plats 6 av 16. Det var tre par från KD i final så innan sa vi att nu ska alla tre komma på pallen! Sen hamnade alla utanför pallen, 4a, 5a och 6a, haha ;) Men det var kul ändå, att få dansa i final på ett SM, men man är ju ändå lite besviken. Grattis till Linnea iaf, som kom upp i guld ! :)


Kommentarer
Postat av: Klara

men det var ju jättebra! va ni e duktiga :)

2009-05-18 @ 16:09:00
URL: http://klaras10.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jag tyckte ni var superduktiga, både i singel och par! Och om jag kunde så skulle jag ge min prick till er! Men tack så mycket Agnes :)

2009-05-21 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0